Tisztelt Fogyasztók! Tisztelt Vállalkozások!
A járványügyi helyzetre való tekintettel a személyes ügyfélfogadás szünetel, határozatlan ideig.
Ez azt jelenti, hogy személyesen NEM tudnak kérelmet beadni, csak
- postai úton,
- e-mailben a bekelteto.testulet [at] bkik.hu címre küldve,
- vagy weboldalunkon keresztül – „kérelem online benyújtása” lásd: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa – tudják hozzánk eljuttatni.
Telefonos ügyfélszolgálatunk továbbra is működik. (H-CS: 08:00- 15:30-ig, P: 08:00-13:00-ig)
Levelezési címünk: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Megértésüket köszönjük.
Tisztelettel,
Budapesti Békéltető Testület Hivatala
Felhívjuk a Tisztelt Fogyasztók és Vállalkozások figyelmét, hogy a kérelmet és mellékleteit, illetve válasziratokat két (2) példányban benyújtani szíveskedjenek.
Tisztelt Fogyasztók és Vállalkozások!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Hivatal 2020. december 28-tól 2021. január 06-ig zárva tart.
Kellemes ünnepeket és boldog újévet kívánunk.
Budapesti Békéltető Testület
HOGY JUTOK EL SZEMÉLYESEN A BUDAPESTI BÉKÉLTETŐ TESTÜLETHEZ?
56-os villamos Krisztina tér, Dózsa György téri megállók 5, 16, 105, 178-as autóbusz Krisztina tér, Dózsa György téri megállók
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím:
1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím:
bekelteto.testulet [at] bkik.hu
Telefon:
+36 (1) 488 21 31
Jogi Tanácsadás:
Csütörtök: 10:00-12:00 (Regisztráció/időpont kéréssel kapcsolatban e-mailben tájékozódjon)
A járványügyi helyzetre való tekintettel a jogi tanácsadás átmenetileg szünetel.
A telefonos ügyfélfogadás :
Hétfő: 08:00-15:30
Kedd: 8:00-15:30
Szerda: 8:00-15:30
Csütörtök: 8:00-15:30
Péntek: 8:00-13:00
IRATLEADÁS/TÁJÉKOZTATÁS:
Járványügyi helyzetre való tekintettel átmenetileg szünetel.
Hétfő: 09:00-15:00
Kedd: 09:00-15:00
Szerda: 09:00-15:00
Csütörtök: 09:00-15:00
Péntek: 09:00-13:00
Határon átnyúló, külföldi céggel szembeni panaszok esetén:
Határon átnyúló, külföldi céggel szemben felmerülő fogyasztói panasz esetén felmerülő kérdésekkel forduljon az Európai Fogyasztói Központhoz bizalommal.
Az Európai Fogyasztói Központhoz az alábbi elérhetőségeken lehet fordulni:
- postai úton (Innovációs és Technológiai Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ; 1440 Budapest Pf. 1.),
- e-mailen (info [at] magyarefk.hu), valamint telefonon a 06-1-896-77-47-es számon.
További információk: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/europai_fogyasztoi_kozpont
Online megkötött adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezése esetén ajánljuk az online vitarendezési platform használatát, melynek elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr