Tisztelt Fogyasztók! Tisztelt Vállalkozások! 

A járványügyi helyzetre való tekintettel a személyes ügyfélfogadás szünetel, határozatlan ideig. 

Ez azt jelenti, hogy személyesen NEM tudnak kérelmet beadni, csak 

- postai úton,

- e-mailben a bekelteto.testulet [at] bkik.hu címre küldve,

- vagy weboldalunkon keresztül – „kérelem online benyújtása” lásd: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa – tudják hozzánk eljuttatni.

Telefonos ügyfélszolgálatunk továbbra is működik. (H-CS: 08:00- 15:30-ig, P: 08:00-13:00-ig)

Levelezési címünk: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Megértésüket köszönjük. 

Tisztelettel,

Budapesti Békéltető Testület Hivatala

 

Felhívjuk a Tisztelt Fogyasztók és Vállalkozások figyelmét, hogy a kérelmet és mellékleteit, illetve válasziratokat két (2) példányban benyújtani szíveskedjenek.

Tisztelt Fogyasztók és Vállalkozások!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Hivatal 2020. december 28-tól 2021. január 06-ig zárva tart.

 

Kellemes ünnepeket és boldog újévet kívánunk.

 

Budapesti Békéltető Testület

 

 

HOGY JUTOK EL SZEMÉLYESEN A BUDAPESTI BÉKÉLTETŐ TESTÜLETHEZ?

56-os villamos Krisztina tér, Dózsa György téri megállók 5, 16, 105, 178-as autóbusz Krisztina tér, Dózsa György téri megállók

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

 

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím:

1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím:

bekelteto.testulet [at] bkik.hu

Telefon:

+36 (1) 488 21 31

 

Jogi Tanácsadás:

Csütörtök: 10:00-12:00 (Regisztráció/időpont kéréssel kapcsolatban e-mailben tájékozódjon)

A járványügyi helyzetre való tekintettel a jogi tanácsadás átmenetileg szünetel.

 

A telefonos ügyfélfogadás : 

Hétfő: 08:00-15:30

Kedd: 8:00-15:30

Szerda: 8:00-15:30

Csütörtök: 8:00-15:30

Péntek: 8:00-13:00

 

IRATLEADÁS/TÁJÉKOZTATÁS

Járványügyi helyzetre való tekintettel átmenetileg szünetel.

Hétfő: 09:00-15:00

Kedd: 09:00-15:00

Szerda: 09:00-15:00

Csütörtök: 09:00-15:00

Péntek: 09:00-13:00

 

Határon átnyúló, külföldi céggel szembeni panaszok esetén:

Határon átnyúló, külföldi céggel szemben felmerülő fogyasztói panasz esetén felmerülő kérdésekkel forduljon az Európai Fogyasztói Központhoz bizalommal.

Az Európai Fogyasztói Központhoz az alábbi elérhetőségeken lehet fordulni:

- postai úton (Innovációs és Technológiai Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ; 1440 Budapest Pf. 1.),

- e-mailen (info [at] magyarefk.hu), valamint telefonon a 06-1-896-77-47-es számon.

További információk: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/europai_fogyasztoi_kozpont  

Online megkötött adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezése esetén ajánljuk az online vitarendezési platform használatát, melynek elérhetősége http://ec.europa.eu/odr