2011. január 28-án sajtótájékoztató megtartására került sor a következő témákban: a Budapesti Békéltető Testület 2010. évi tevékenysége, a Testülethez érkezett leggyakoribb panaszok, az előző évekhez viszonyított, beérkezett és lezárt ügyszámok és ügytípusok változása, a vállalkozói magatartás az eljárással kapcsolatban, és a határon átnyúló pénzügyi vitarendezés.
2011. augusztus 31-én „Fogyasztóvédelmi panaszok – erősebb fogyasztóvédelem, tudatosabb fogyasztók, együttműködő vállalkozások”, címmel tartott sajtótájékoztatót a Budapesti Békéltető Testület, melynek során szóba kerültek a fogyasztóvédelem aktuális kérdései mellett az azt megelőző időszak tipikus fogyasztói panaszai, a fogyasztói és vállalkozói magatartások értékelése a testülethez érkezett ügyek alapján.
2011. december 7-én „Hatékonyabb fogyasztóvédelem, fogyasztói jogok és a vállalkozások szerepe a békéltető testületi eljárásban” című sajtótájékoztatóján várta a szép számban megjelent érdeklődőket a Testület. A témák között szerepeltek a decembert megelőző időszak tipikus fogyasztói panaszai, a fogyasztói és vállalkozói magatartások értékelése a testülethez érkezett ügyek alapján, valamint a közelgő ünnepi időszak miatt a közvélemény felhívására is sor került a tekintetben, hogy mire figyeljenek a karácsonyi vásárláskor?
A sajtókonferenciák és a sajtómegjelenések, meghívások mellett egyéb területeken is aktív PR tevékenységet folytatott 2011. során a Budapesti Békéltető Testület. Az Utazás Kiállítás során a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara standjánál várta az érdeklődőket munkatársunk, a Sziget Fesztiválon pedig önálló sátorral is megjelent a Testület két fogyasztóvédelmi társadalmi szervezettel együtt.
Hogy a Sziget Fesztivál helyszínén szórakozó fogyasztók egyben tudatos fogyasztók is legyenek, arról gondoskodtak a Budapesti Békéltető Testület munkatársai 2011. augusztus 10. és 15. között a „Fogyasztóvédelmi Szigeten”. A sátor rendkívül nagy népszerűségnek örvendett, és a fogyasztóvédelmi totó kiemelkedően közkedvelt volt. Naponta több százan ragadtak tollat és álltak neki a 13+1 kérdést tartalmazó kérdéssor átböngészésének, melynek végén a hibás válaszok, és a helyes megoldások ismeretével is nőtt tudatosságuk.
Az összesen több mint ezer kitöltött totó eredményei azt mutatják, hogy a sátrat felkereső érdeklődők tudatosabb fogyasztóknak minősülnek az átlagnál, hiszen a megfejtők 85%-a 11 pont feletti eredményt ért el, és szép számmal akadtak olyanok is, akik hibátlan totóval szolgáltak, jutalmuk természetesen nem maradhatott el. A játékokon kívül rengetegen fordultak hozzánk konkrét fogyasztói panasszal, mesélték el tapasztalataikat, és kértek tanácsot arról, hova forduljanak, és mihez kezdjenek problémáikkal. Ugyancsak sokan érdeklődtek a békéltető testületekről, azok elérhetőségeiről, eljárási szabályairól.
Decemberben nagyszabású információs kampányt indított a Budapesti Békéltető Testület. Ennek során a Juventus Rádióban és a Gazdasági Rádióban jelent meg egy közel fél másodperces spot a Testület munkájáról, elérhetőségéről egy héten keresztül, míg a rádiók honlapjain, valamint a HVG Online weboldalon bannerek és PR cikkek népszerűsítették a Testületet és annak munkáját.
Ezen kívül 90 ezer darab, A5-ös méretű kiadvány kiadására is sor került, melyek többsége különböző bevásárlóközpontok vásárlói között került szétosztásra, ezúton is növelve a Budapesti Békéltető Testület ismertségét.
Ezen túlmenően rendszeresen jelent meg a Budapesti Békéltető Testület a Budapesti Üzleti Élet című lapban, valamint különböző témák kapcsán a nyomtatott médiában is. Természetesen a Testület népszerűsítése során igénybe vettük a legmodernebb információs csatornákat is, így amellett, hogy folyamatosan bővítettük és fejlesztettük honlapunkat (www.bekeltet.hu), a legnagyobb közösségi portálon, a facebookon is önálló profillal megjelent a Testület, melyen az érdeklődők egyre nagyobb száma a Testület munkájával, illetve a békéltető testületek működésével is megismerkedhet.