A bejelentés után felvesszük a fogyasztóval a kapcsolatot és jelezzük, ha szükséges még esetleg valamilyen dokumentum az eljáráshoz. Ha megvan minden, azt követően ki is tűzünk egy meghallgatást, amiről a fogyasztót és a vele vitában álló céget is értesítjük. Arra törekszünk, hogy az ügyet mindkét fél megelégedésére intézzük el és egymással kezet rázva, a problémát pedig megoldva távozzanak tőlünk. Mindez pedig egy fillérbe sem kerül, nincs semmilyen illeték, díj vagy bármi más költség.
Számtalan különféle ügyben segíteni tudunk, így, ha egy laptopról vagy mobiltelefonról, esetleg drága gépkocsi-vásárlásról van szó és az később elromlott. Ha akadozik az internet, többet számlázott a mobilszolgáltató vagy épp határidőre nem építette ki a hálózatot, akkor is célszerű bejelentéssel élni. De ugyanúgy segítünk a parkolási-, építőipari ügyekben vagy ha a gázszolgáltató olyan számlát küldött, amivel nem ért egyet a fogyasztó.
Mindehhez csak le kell tölteni az ingyenes applikációt, majd kitölteni az adatokat: név, lakcím, e-mail és pontos lakcím. Ezt követően írjuk le, mi történt, mi a probléma a vállalkozással. Akár fotókat is beküldhetünk bizonyítékként! Végül válasszuk ki azt az alkalmazást, amellyel e-mailt szoktunk írni, majd küldjük be a panaszt a megfelelő gombbal – az egész ilyen egyszerű!
A mobilapplikáció letölthető a következő internetes linkre kattintva:
1.Android mobilkészülékekre a Google Áruházból:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nerddevelopments.com.bekeltetopanaszbejelento
2. Apple készülékekre az App Store-ból:
https://itunes.apple.com/hu/app/online-fogyasztovedelmi-panaszbejelento/id1135974018?l=hu&mt=8
3. Windows Phone készülékre az Áruházból:
https://www.microsoft.com/hu-hu/store/p/fogyasztovedelmi-panaszbekuldo/9nblggh51l34
Használják bátran!