Fogyasztóvédelmi kisokos 1. – fogyasztói jogok és a panasztétel menete

Kép

Fogyasztóvédelmi kisokos 1. – tudnivalók röviden

A FAIRCOMADR európai uniós pályázati keretből megvalósított tájékoztató kiadványunk segít eligazodni a fogyasztói jogok világában, a hibás termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszkezelésben.

A Budapesti Békéltető Testület fogyasztóvédelmi kisokosa által az alábbi fogalmakkal és témákkal is tisztába kerülhet:

  • szavatosság
  • jótállás ("garancia")
  • 3 napos cseregarancia
  • hova fordulhatunk panaszunkkal?
  • közüzemi számlákkal kapcsolatos reklamációk
  • hogyan lehet békéltető testületi eljárást indítani?
  • a békéltetés ügymenete

⮕ A kiadványt innen tudja letölteni pdf formátumban: Fogyasztóvédelmi kisokos 1. / letölthető pdf

⮕ Itt pedig lapozható verzióban tudja áttekinteni a brusúrát: https://issuu.com/budapestibekeltetutestulet/docs/bbt_fogyasztovedelmi_kisokos_no1_fogyasztoi_jogok 

Amennyiben vitás ügye akadt egy eladóval és nem sikerült megoldani a nézeteltérést, fogyasztói panaszával a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat, amely ingyenes, gyors és egyszerű eljárással segít rendezni a vitás ügyeket. 
Online kérelembeadás: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa