Égbe szökött számok a békéltetésben

Kiugróan magas volt a repülős járatkésésekkel és -törlésekkel kapcsolatos ügyek száma a Budapesti Békéltető Testület 2024-es eljárásaiban.

Budapest, 2025. február 4. -  2024-ben összesen közel 1,7 milliárd forint ügyértékben született döntés, 10 százalékkal nőtt az egyezséggel záródó ügyek száma, 71 százalékban pedig olyan végeredmény jött létre, amely mindkét fél, a fogyasztó és a vállalkozás megelégedésével zárult.

Fogyasztóvédelmi tájékoztatás nyugdíjasoknak

A Budapesti Békéltető Testület a FAIRCOMADR / A tisztességes kereskedelmi gyakorlatok előmozdítása az alternatív vitarendezés eszközeivel Magyarországon című nyertes pályázatának európai uniós forrásból finanszírozott fogyasztóvédelmi programja keretében kiemelten fontosnak tartja a megfelelő fogyasztóvédelmi tájékoztatást, ezért célja a tudatos fogyasztói szemlélet kialakításának támogatása.

A Budapesti Békéltető Testület a Neumann János Technikumba látogatott

Milyen veszélyeket rejt az online vásárlás?

A Budapesti Békéltető Testület FAIRCOMADR projektje a fiatalok tudatos fogyasztói szemléletének kialakítását tűzte ki célul. A program második állomásaként, 2024. december 11-én a Budapesti Műszaki Szakképzési Centrum Neumann János Informatikai Technikum diákjai ismerkedtek meg a fogyasztói jogokkal és kötelességekkel, valamint a Békéltető Testület hatáskörével.

Fogyasztóvédelmi kisokos 2. – online vásárlás, panasztétel

Fogyasztóvédelmi kisokos 2. – tudnivalók röviden

A FAIRCOMADR európai uniós pályázati keretből megvalósított kiadványunk lerántja a leplet az online vásárlás és a panaszkezelés rejtelmeiről.

A Budapesti Békéltető Testület, online vásárlás témakörét körbejáró, fogyasztóvédelmi tájékoztatója által az alábbi fogalmakkal és témákkal ismerteti meg önt:

Fogyasztóvédelmi kisokos 1. – fogyasztói jogok és a panasztétel menete

Fogyasztóvédelmi kisokos 1. – tudnivalók röviden

A FAIRCOMADR európai uniós pályázati keretből megvalósított tájékoztató kiadványunk segít eligazodni a fogyasztói jogok világában, a hibás termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszkezelésben.

A Budapesti Békéltető Testület fogyasztóvédelmi kisokosa által az alábbi fogalmakkal és témákkal is tisztába kerülhet: