Fogyasztóvédelmi kisokos 2. – online vásárlás, panasztétel

Kép
Egy fiatal fogyasztó interneten vásárol

Fogyasztóvédelmi kisokos 2. – tudnivalók röviden

A FAIRCOMADR európai uniós pályázati keretből megvalósított kiadványunk lerántja a leplet az online vásárlás és a panaszkezelés rejtelmeiről.

A Budapesti Békéltető Testület, online vásárlás témakörét körbejáró, fogyasztóvédelmi tájékoztatója által az alábbi fogalmakkal és témákkal ismerteti meg önt:

  • tájékozódás
  • online fizetés
  • csomag átvétele
  • 14 napos elállás
  • termék visszaküldése
  • hibás termék, fogyasztó panasz
  • visszajelzés
  • jótállás és szavatosság
  • panasz esetén hogyan forduljunk a Budapesti Békéltető Testülethez?

⮕ A kiadványt innen tudja letölteni pdf formátumbanBBT_Fogyasztovedelmi_kisokos_no2_online_vasarlas.pdf

⮕ Itt pedig lapozható verzióban tudja áttekinteni a brusúrát: https://issuu.com/budapestibekeltetutestulet/docs/bbt_fogyasztovedelmi_kisokos_no2_online_vasarlas

Amennyiben vitás ügye akadt egy eladóval és nem sikerült megoldani a nézeteltérést, fogyasztói panaszával a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat, amely ingyenes, gyors és egyszerű eljárással segít rendezni a vitás ügyeket. 
Online kérelembeadás: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa